Podsumowanie kampanii promocyjnej "Jesteś"

Podsumowanie kampanii promocyjnej „Jesteś”

Przez kilka tygodni inspirowałyście nas swoją osobowością, pomysłowością i sposobem na życie! Czas podsumować konkurs #jestemsensus przy pomocy, którego mogłyście na Instagramie bez żadnych ograniczeń ujawnić swoją autentyczną,  naturalną osobowość.

Dokładnie 1 lutego wystartowała wizerunkowa kampania kosmetyków SENS.US pod głównym hasłem „Jesteś”, zachęcająca kobiety do odkrywania i ujawnienia swojej autentycznej, naturalnej osobowości.

Wymyślona przez dział marketingu firmy SENS.US, wyłącznego dystrybutora włoskich kosmetyków do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów, kampania ukazała 6 różnych typów kobiet, o różnej urodzie i strukturze włosów, z których każda była inna, ponieważ każda była sobą. Zamysłem kampanii było przedstawienie 6 oddzielnych serii pielęgnacyjnych z linii Illumyna, do różnych rodzajów włosów: suchych; kręconych; puszących się i niezdyscyplinowanych; cienkich i bez życia; farbowanych oraz do codziennego użytku.

„Poprzez kampanię „Jesteś” chcieliśmy pokazać kobietom, że mają możliwość odkrywania kosmetyków dobranych do ich indywidualnych potrzeb, a nie tak jak to zazwyczaj bywa, kosmetyków, do których kobiety muszą się dostosować. Chcemy, aby kobiety utożsamiały się z naszymi produktami, dlatego wymyśliliśmy 6 różnych haseł promocyjnych, które łączyło jedno słowo „Jesteś”. Zależało nam, aby kobiety po tej akcji promocyjnej bez problemu potrafiły odpowiadać na pytanie – A Ty jaka jesteś?” – wyjaśnia Paulina Baer, specjalista ds. marketingu i PR marki SENS.US.

Wraz z każdym nowym tygodniem na fanpage’u marki SENS.US Polska poruszaliśmy nowy temat związany z daną serią pielęgnacyjną Illumyna. Dodatkowo aktywacją wspierającą kampanię był konkurs na Instagramie. Który ostatecznie cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Przy pomocy hashtagów #jestemsobą #jestemsensus została zbudowana społeczność kobiet, ukazujących to jakie są.

„Chcieliśmy zachęcić kobiety do ujawniania swoich pasji, zainteresowań, emocji i miłości do życia. Pragnęliśmy poznać kobiety takie, jakie są naprawdę. Kobiety często budują wokół siebie wirtualną opowieść o sobie samych. Rzeczywistość jednak wygląda inaczej. My chcieliśmy przekonać je do ujawnienia swojej autentycznej, naturalnej osobowości. Co chyba nam się ostatecznie udało. Otrzymaliśmy ponad 200 zgłoszeń! Każde było dla nas inspirujące, pełne emocji, radości i ukazujące różne oblicza kobiecości” – dodaje Paulina Baer, specjalista ds. marketingu i PR marki SENS.US.

Dziękujemy za tak liczne zgłoszenia. Zapraszamy do obejrzenia galerii wszystkich zwycięskich zdjęć z 5 tygodni trwania konkursu.

Podsumowanie kampanii promocyjnej "Jesteś"

Podsumowanie kampanii promocyjnej "Jesteś"

Podsumowanie kampanii promocyjnej "Jesteś"

Podsumowanie kampanii promocyjnej "Jesteś"

Podsumowanie kampanii promocyjnej "Jesteś"

Za koncepcję kreatywną, copywriting, PR kampanii odpowiada Paulina Baer, oprawę graficzną przygotował Marcin Antonowicz z działu marketingu firmy SENS.US Polska.

Regulamin, galerię zdjęć znajdziesz w aplikacji na Facebooku: KONKURS #JESTEMSENSUS.